.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه مهندس شفقت در مراسم معارفه ايشان به سمت استاندار مازندران در تاريخ 1/10/84

بسم الله الرحمن الرحيم

رب ادخلني مدخل صدق و اخرجني مخرج صدق و اجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا

مقدمه :

خداوند بزرگ را شاكرم كه به اين بنده عنايت نمود تا دوران خدمتگزاري را در سراسر مسئوليتم به مدد او در خدمت اسلام و انقلاب باشم. از خداوند كريم مسئلت دارم تا همچنان اين بنده خدمتگزار را در انجام تكاليف و ماموريت ها همواره مشمول دعاي شريفه « اللهم وفقنالما تحب و ترضي و اجعل عواقب امورنا خيرا» قرار دهد.

خداوند كريم را شاكرم كه توشه گرانبهاي تربيت اوليه و دعاي خير والدينم را سرمايه اي راهگشا از بو كودكي تا دوره جواني نصيبم نموده تا اين توفيق الهي عايدم شود كه از بدو دوران جواني در مسير اسلامي راستين قرار گيرم و با پيروزي انقلاب اسلامي در زمره سربازان و خدمتگزاران انقلاب شكوهمند اسلامي و سرباز معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) شوم و در دوران پاسداري از انقلاب اسلامي ، دوران مبارزه با كفر و نفاق و دوران مقدس ، همسنگر شهداي گرانقدري چون شهيدان طوسي ، خداداد ، بصيري و قاري كه تعدادي از سمبل خيل عظيم شهداي استان لاله خيز مازندران هستند باشم.

خداوند را شاكرم كه عضو خانواده اي هستم و خدمت گزار مردمي مي شوم كه پيشينه تاريخي آنها گوياي اين هست كه قرن هاي اول ظهور اسلام، اسلام را شكل علويش و به شيوه اهل بيت (ع) آموختند و مردم مومن ، انقلابي ، مخلص ، مقتدر و صبور و با استقامت و ولايتمدار هستند كه اين تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي به عنوان نمونه با تقديم ده هزار شهيد و چندين هزار جانباز نمونه هاي متعدد ايثارگري مازندران مي باشد اثبات نمودند.

از خداوند بزرگ عاجزانه مي خواهم همواره من را مومن به راه شهدا و خط امام شهدا و پيرو ولي امر مسلمين آيت ا... عظما خامنه اي قرار داده و ما را به مدد خود در دفاع از اسلام و انقلاب و در مسير خدمت رساني به مردم عزيز هدايت و در اين راه با شهداي كربلاو دفاع مقدس محشور فرمايد.

پذيرش مسئوليت و قبول وظيفه امروز تكليف بسيار سنگيني است. پاسداري از خون و آرمان شهدا واقعا مشقت بار و مسئوليت آفرين است. در اين شرايط سخت و دشوار چيزي جز احساس تكليف نبايستي انسان را به اين حيطه بكشاند ، چه آنكه بر ساقط شدن هر وظيفه خطير سجده شكري لازم است. و اما اگر تكليفي بر دوش نهاده شد بايد سر از پا نشناخت و بي وقفه در اولين گام چراغ مبارزه با نفس و شيطان و خود پسندي را فرا راه خود قار داد و لباس خدمتگزاري را پوشيد و آن را فرض دانست مع اين سعادتمندي دنيا و آخرت است. انشاء ا...

اگر چنين شد ان تنضرا ... ينصرا معني يافته و ثبات قدم نصيب مي شود و آنگاه والذين جاهده و افينا لنهدينهم سبلنا تفسير مي گرددو فرقان برخاسته از تقوي كه وعده الهي است به امداد مي آيد كه براي مردان خدا همواره اينچنين شد. به راستي كه همواره به وعده الهي اميدواريم. انشاءا...

با اين مقدمه كه آموخته هاي در خور ادراكم از اموزه هاي عميق و منيع اسلام عزيز دارد: نكاتي را با توجه به شرايط جلسه به اختصار به استحضار مهمانان عزيز و مردم معزز استان مانزدران مي رسانم.

- تشكر مي كنم از منتخبين محترم عزيز استان كه بنده را در ليست معرفي خود قرار داده اند.

تشكر مي كنم از وزير محترم كشور كه به بنده اعتماد كردند و به هيات دولت معرفي نموده و در آن جلسه به طور جد از سوابق اينجانب تعريف نمودند تا اين امر تصويب شود.

تشكر و قداداني دارم از اعضاي محترم هيات دولت به ويژه رياست محترم جمهوري كه پذيرفتند بنده حقير به عنوان نماينده دولت خدمت گذار و مردمي در اين استان انجام وظيفه نمايم.

تشكر مي كنم از همه حاضران ، مهمانان گرانقدر ،‌مديران و كارشناسان استان به ويژه خانواده هاي شهدا ،‌جانبازان ،‌بسيجيان و روحانيت معزز بالاخص حضرت آيت ا.. طبرسي نماينده مكرم مقام عظماي ولايت كه بنده را به عنوان خادمشان پذيرفتند و در اين جلسه براي پشتگرمي دادن به خدمتگزارشان شركت فرمودند.

اميدوارم بتوانم از خداوند بزرگ مدد جويم تا با ياري مردم عغزيز استان همكاري و همياري نمايندگان محترم و همكاران عزيز و ارشاد علماي معزز استان به ويژه حضرت آيت ا.. طبرسي معتمد و خادمي صديق باشم و ارزش هاي اسلامي و انقلابي را پاسداري نمايم. ان شاء ا...

- با نگرش مديريتي كه بعد علمي و تجربي به حول قوه الهي كسب كرده ام و قطعا با شرايط محيطي تلفيق مي گردد روند برنامه اي استان را :

اولا: به عنوان نماينده دولت محترم با رويكرد حركت به سوي دستيابي به عدالت همه جانبه از طريق توسعه مهرورزي و ايجاد محبت بين خدمتگزاران و مردم و خدمات شايسته كه نتيجه ان تعالي يكپارچه و هماهنگ در همه امور استان را داشته باشد با نهادينه كردن مديريت راهبردي به شيوه علمي ،‌پژوهشي از طريق بسيج متفكرين و نخبگان استاني را درون و بيرون از استان ،‌با استفاده از دانشگاه ها ومراكز علمي استان دنبال خواهيم نمود.

ثانيا: جهت گيري ها و اولويت هاي برنامه لاي كه در جلسه دفاع مسئوليت تقديم هيات محترم دولت شد با توجه به شرايط منطقه و نظر كارشناسان و متخصصين و مديران مرتبط و نمايندكان محترم كه قطعا يك كار تخصصي و كارشناسي نياز دارد را جزء دستور كار اصلي قرار داده و با يك مدل مديريتي نوين (تقسيم بندي در قالب طرح هاي عمده و محوري كه هر طرح داراي پروژه هاي متعدد مي باشد و مشخصا داراي مجري و مسئول هستند و همواره بايد پيشرفت را منترل و به مراجع و بعضا به مردم عزيز گزارش نمايند ) برنامه ها را ساماندهي و عملياتي نموده و به اجرا در خواهيم آورد. كه ان شاء ا... در جلسات تخصصي بيشتر به آن پرداخته مي شود . تا برنامه اي شود تا استان از محروميتي كه زير نقاب زيبايي و سرسبزي آن پنهان شده است خارج گردد.

ثانيا: در اين مقطع زمان از معاونين و همه مديران كل و ساير مديران ذيربط تقاضا دارم با روش جاري كه داشتيد و كمكي از نمايندگان محترم مي گرفتيد تلاش كنيد هر چه سريعتر برنامه و بودجه پيشنهادي سال بعد تقديم مراجع ذيربط گرديده و با تقسيم يندي مسئوليت فرآيند پيگيري در مراجع تصويب را تا رسيدن به تحقق انتظار مورد نظر پيگيري نمايد.

در پايان چند نكته را يادآوري مي كنم.

- به همه همكاران عزيز و كارمندان استان ، اعم از كشوري و لشكري مجدانه تقاضا مي كنم در صرفه جويي و بهينه هزينه كردن دقت نموده و از تشريفات ظاهري و ناپسند پرهيز نمايند.

- از همه عزيزان مه ابراز لطف نمودن از طرق مختلف ابراز محبت نمودند تشكر ميكنم و عاجزانه استدعا مي كنم به همين ميزان بسنده نموده تا بتوانم فعاليت را در اسرع وقت آغاز كنم.

در پايان با توجه به ابلاغيه جديد رياست محترم جمهوري در واگذاري اختبارات بيشتر به استانداران پيشنهاد اجرايي مبني بر تعيين ساز و كار عملياتي به منظور نهادينه كردن ابلاغيه فوق را در اين استان به عنوان يك پيشنهاد تقديم وزير محترم كشور خواهيم نمود.

اگر فصت دهند با توجه به آغاز كار حداكثر تا دو ماه آينده طرح جامع آن را براي بهره برداري كليه استانداريهاي كشور تقديم خواهند نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.19 seconds.